loading...
دوستیابی
Jaxon بازدید : 36 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - اس ام اس های عاشقانه سری هشتاد و دوم

میان ماندن و نماندن تنها یک حرف ساده بود

از قول من به باران بی امان بگو :

دل اگر دل باشد ، گردش آب ،

 در آسیاب علاقه اش ، نمی ایستد . . .

.

.

همه گفتند:

بخشش از بزرگان است

من بخشیدم و هیچ کس نگفت

چقدر بزرگ شدى

گفتند:

چرا حقت را نگرفتی . . .

.

.

.

کوه ها جابجا شدند

وقتی که بسامد صدایم را

با “دوستت دارم” امتحان کردم!

همسر عزیزم …

 

.

.

.

تمام حجم خیالم از تو لبریز است

دنیای خیالم کوچک نیست ، تو بی نهایت عزیزی . . .

.

.

.

چه فرقی میکند عاشق تو باشم

یا رنگین کمان

وقتی هردو هفت خطید!!

.

.

.

سوزنبــان پیــری شـــده ام

که نه امید از آمـدن قــطار می بُـرَد

نه دل از کنـجِ ایســتگاه متــروکه اش . . .

..

.

.

گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز میشود

گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام میگیرد

گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود میشود

گاهی با یک بی مهری ، دلی میشکند

مواظب بعضی یک ها باشیم !

در حالی که ناچیزند ، همه چیزند …

.

.

.

خاصیت دنیاست

در اوج داشتن و خوشبختی

دلهره ی ” از دست دادن ” پر رنگ تر است . . .

.

.

.

عشق اگر پیدا شد که دیگر عشق نیست ، معرفت است

عشق از آن رو هست که نیست

پیدا نیست و حس می شود . . .

.

.

.

سریع ترین نقاشی بود که دیدم

در یک چشم به هم زدن روزگارم را سیاه کرد . . .

.

.

.

اگر قانون عشق نبود

درحین جان دادن، پافشاری برای زنده ماندن نیز معنا نداشت.

.

.

.

من نه فرهادم ، نه مجنونم ، نه بیژن ،

من همان عاشقِ ساده دلِ تنهام که بی تو هیچم . . .

.

.

.

وقتی که بودی نیازی به راهِ دور نبود ،

اما حالا دورترین جایِ دنیا دردِ دلم را دوا میکند ،

من میرسم تو بمان . . .

.

.

.

بیچاره من که هوایِ تو را داشتم ،

اما تو آن را حبس کردی ،

نفس کشیدن بی هوا ممکن نیست . . .

.

.

.

چه پر جرات میشود در برابرت:

کسی که میفهمد:ازته دل دوستش داری . . .

.

.

.

خـوشـبـخـتـی

را هم اکنون قدر بدان

شاید فردا دیگر نباشی که قدر چیزی را بدانی!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 166
  • بازدید کلی : 1,012